[O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR
Zamieszczone przez hizoku
Panowie pomóżcie,
Który olej będzie optymalny do 1.6 BSE z LPG zamiast Castrol 5W30?
hizoku, tak jak napisał rOBERTO795, 0w40 lub 5w40 z wysokim TBN, to jest optymalny olej do 1.6. tym bardziej jak jeżdzisz dużo po mieście, bierz jakiś w40.
Ja zalałem do BSE+lpg, Liqui Moly Synthoil Energy 0W40. Masz tu sprawdzonych sprzedawców i przynajmniej pełny syntetyk za rozsądne pieniądze.
[O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR
Witam koledzy w koncu znalazły sie fundusze na wymiane moje sprzęgła w aucie, przypomne AHF obecnie po wirusie 130ps i 295 NM. I moje pytanko brzmi, bo przeszukałem juz wile for ale chce sie upewnic jeszcze u was czy owy zestaw podejdzie i nadaje się do skodzinki.
A więc:
koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
- śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01
- śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03
Wszystko się zgadza?? Podejdzie???
SKODA OCTAVIA TOUR
1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
BLACK COMBII
SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60
eros662, cyknij fotki części i wrzuć na forum, to Ci powiemy czy trzeba coś zabielać, czy papier wystarczy. ja przy okazji takiej operacji, wymieniłem olej w skrzyni biegów.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Nom jak tylko bede mial foto to wrzuce a tak to olej juz wymieniałem w tym roku jednak za długo efekt sie nie utzrymał i z powrotem odzywa sie zgrzytanie wtecznego, takze zdecydowałem wymienic na jednomas i owe sprzęgło Sachs tym bardziej ze w planach na jesien sa juz 216stki
SKODA OCTAVIA TOUR
1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
BLACK COMBII
SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60
Mam Octavie 1,9 TDI 90KM silnik o oznaczeniu AGR i niestety szykuje mi się wymiana dwumasy :cry: Chciałbym założyć koło jednomasowe, mam pytanko czy ten wyżej wymieniony zestaw na początku wątku będzie pasował do mojej skodzinki?
Pozdrawiam
eros662, jak na moje kaprawe oko, to koło jest jak najbardziej na chodzie, bo jest jeszcze bez śladów rdzy itd. montuj i ciesz się z nowego stylu jazdy Mac240174, tylko sprzęgło musi być SACHS, bo LUK jakoś nie pasuje, pomimo tego samego numeru zamiennika :evil:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Witam. podepne sie pod temat. zauważyłem ostatnio że jak wciskam pedał sprzegła cos tak chrupie w połowie. nie zawsze ale czasem słychac. poza tym niekiedy haczą biegi 1 i wsteczny i trzeba popuscic pedał zeby wszedł. czy to sprzegło? czy opłaca sie wymienic samą tarcze z dociskiem i łozyskiem bez dwumasy? czy zestaw podany na początku by pasował do mnie? O1 2001 TDI 110km AHF przebieg 300 tys
koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C -zalezy od sprzedawcy miedzy ok 150 a 300 zł
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001 o 350 do 450 zł gdy ja zakładałem sprzęgło dowiedziałem sie ze tylko sachs wchodzi bo luk jest ponoć za gruby(ponoć nieco grubsze tarcze), wiec dla spokoju zamówiłem sachsa
- śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01 - 8 zł sztuka (potrzeba 6)
- śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03 ok 2 zł sztuka (potrzeba 6)
cena za śruby wzięta z serwisu VW
Ja mam u siebie taki zestaw i jest naprawdę pancerny. U mnie wytrzymuje moda wtryski asv turbo arl i mocny soft już od jakiegoś czasu śmigam i nic sie nie dzieje
Również polecam G60 + JM. Jeżdżę na tym zestawie od 3 dni na modzie 168/361 i jest bajka ! Pedał sprzęgła chodzi mięciutko a drgań na wolnych obrotach czy telepania przy gaszeniu jakoś nie mogę się doszukać a już próbowałem kilka razy :diabelski_usmiech
Ceny podane przezrafał88ocp, jak najbardziej realne z tym, że nie warto dawać więcej jak 150-180zł za jednomas. Swój kupiłem na szrocie za 150zł (na Allegro dochodzi przesyłka).
Komentarz